banyes
L'altre dia em vaig assabentar de que el meu "novio" m'havia estat infidel amb una de les meves amigues. Estic feta un embolic, no se si dir-li o fer veure que no ha passat res... Teniu algun consell??
Laura Centellas

Hola!
Ostres! aquestes situacions son molt complexes ja que tu has de decidir el que tu vols.
Has de veure fins a quin punt t'afecta saber-ho, si sents que ho pots mantenir el secret o tens ganes de parlar-ne. Si vols continuar amb ell o no, si podràs fingir que no ha passat res, si podràs seguir tenint-li confiança o estaràs tot el dia preocupada i vigilant per si ho torna a fer...
Agafa't el temps que necessitis i, si pots, parla-ho i explica-ho a algú de confiança (amistat, familiar) que et puguin ajudar. No és fàcil sentir que la teva parella ha traït la teva confiança, busca suport en la teva xarxa. Deixa que et cuidin.
Una abraçada!
La Laura Centellas