!
Bon dia,
Tinc un retràs de dos dies amb la regla i no sé si un possible embaràs surt en una anàlisi de sang.
Aquesta em surt sense cap alteració, el sexe va ser amb protecció, encara que va haver-hi un moment al principi abans de posar el condó que la va posar i la va treure ràpid, però no es va córrer ni ho havia fet abans de fer-ho, estava sec.
Hi ha alguna possibilitat d'embaràs?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
En una analítica de sang sí que es podria veure si hi ha un embaràs, però s'ha de demanar explícitament que es miri aquesta dada, ja que en una analítica de control habitual no se sol mirar.
Sempre que hi ha penetració vaginal sense cap mètode anticonceptiu existeix risc d'un embaràs no desitjat, per això és important l'ús del preservatiu durant tota la relació sexual.
Si ja fa dos dies que t'hauria d'haver vingut la menstruació i no t'ha baixat, pots fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho i quedar-te més tranquil·la. Pensa que un retard menstrual pot donar-se per diferents motius i no sempre són per un embaràs.
Esperem que no sigui res i per properes vegades no oblideu fer ús de preservatiu des del començament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas