Necessito ajuda urgent
Ja fa 4 anys que tinc anorèxia. Vaig estar anant a un psicòleg, però només es preocupava pel meu pes i no li importava gaire com estava mentalment, llavors vaig deixar d'anar. Ara ha passat almenys un any però sento que necessito ajuda. Vaig dir-li a la meva mare que hem portes a un altre psicòleg. Pero no vol fer-ho perquè diu que ella ja m'ajudarà. No enten que ella no es professional i que hi ha coses amb les que no hem pot ajudar. Voldria saber si hi ha algún lloc on podría anar jo sola (ja qué soc menor) per a que m'ajudessin amb aquest tema .
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques portes un temps patint... El pas que has fet consultant és molt important per a la teva recuperació! Com bé dius, la teva mare no et pot ajudar a superar aquesta situació. Com a mare vol el millor per a tu, fes-li entendre que necessites a un professional per a recuperar-te, a la web de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia hi ha vídeos que poden ajudar a que vegi la necessitat de demanar ajuda a un professional. (
) Els pares et poden ajudar estnat al teu costat, entenent què és el què et passa. Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas