proteina
M'he aprimat bastant però del cul també i el vull com el tenia abans, la veritat odio com el tinc ara perquè abans en tenia molt... a part també tenia cel·lulitis i per sort ha marxat, però el cul mel veig algo petit i per a que es recuperi una mica faig sentadilles varis dies a la setmana.
Faig bastant exercici i he llegit que lo ideal es menjar aliments amb proteïna per a millorar la massa muscular, i suposo que també per a guanyar cul. Sabeu quins aliments porten proteïna a part de la carn? soc bastant especial amb el menjar, no em solen agradar moltes coses. I em recomaneu també prendre suplements de proteïna com barritas o allò que es prenen els esportistes?
Gràcies
Laura Centellas

Bon dia! Gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Nosaltres som psicòlogues, no nutricionistes, pel que no et podem ajudar amb el que ens preguntes. El que et podem recomanar nosaltres, és que tinguis una dieta equilibrada, menjant de tot, no només els aliments que t'aporten el que vols, ja que cada aliment ens aporta unes coses o unes altres que el nostre cos necessita. Parla amb un professional per a que pugui guiar-te i recomanar-te el millor pel que vols aconseguir. A tots ens agraden més unes coses que d’altres però les hem d’acceptar igual, ja que no podem fer res per canviar-les, el nostre cos és com és i tenim una constitució difícil de canviar. És cert que podem fer coses que millorar però mai des de l’obsessió. Una abraçada!
La Laura Centellas