No tinc nòvio
Hola!
El problema és que aquests dies he començat a sentir una forta enveja per les parelles, és que gaire bé totes les persones del meu voltant en tenen i em fa ràbia, també em pregunto: per què jo no?, ja sé que diuen que arribarà quan hagi d'arribar però és que em fa ràbia. A part m'atrau un noi que és 3 anys més gran que jo, no sé si té nòvia.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
A vegades tenim molt desig de "tenir parella" i sentim que això ens farà sentir molt bé. Però ens enganyem una mica. És important que la nostra vida ens ofereixi benestar, diversió, calma i serenitat. Que tinguem relacions sanes (amb amistats, familiars) que ens facin sentir valorades com a persones.
Des d'aquí, des d'aquesta tranquil·litat serà des d'on podré conèixer altres persones i anar veient si em ve de gust estar amb elles o no. Aprofita aquest estiu per conèixer altra gent, per demanar que et presentin gent nova i gaudeix del teu estiu. Ves veient quines característiques de personalitat t'atrauen de les persones, així sabràs què és important per tu ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas