Com parlar-ho amb la familia (LGBTI+)
Bones, durant els ultims anys m'he donat compte que em sento mes comode pensant com seria si fos noia, algunes vegades m'he pintat les ungles o m'he posat rimel ja que em sento mes comode aixi, per una altre banda tinc por de dir a la meva famila que no es sento comode siguent un noi i que vull pintarme les ulgles i psarme la colonia amb la olor que m'agrada sense tindre d'amagarme per fer-ho sol ...
Agrairia molt que em puguesiu ajudar, moltisimes gràcies
Laura Centellas

Hola,
No sabem quin tipus de relació tens amb la teva família per començar a parlar sobre com et sents i allò que vols. Pensa que no hi ha res de dolent en el que t'està passant i en això que estàs sentint. Creus que hi ha algú amb qui tinguis més confiança o que et serà més fàcil parlar-ne? Què et preocupa? Creus que no ho entendran?
Actualment hi ha diferents associacions on les famílies poden trobar informació sobre aquests temes, poden compartir les seves inquietuds i els pot ajudar a entendre que és el que t'està passant. Oferir-los recursos, si ho necessiten, et pot ajudar a tenir una conversa amb la teva família.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas