títol
Hola, primer de tot, moltes gràcies :)
Darrerament em sento... ns com dir-ho... sento com si no visqués la vida al màxim, que nomès estic "existint". I em sento molt impotent perquè per exemple, al 3r trimestre d'aquest curs estava tancada estudiant i em frustrava perquè no feia res, i ara tampoc no sé què fer, estic cuidant a un nen que faig de cangur, i tampoc no sé com donar el primer pas per quedar, ja que sóc una mica tímida, inclós amb les meves amistats. I és com un cercle, pateixo perquè sento que estic desaprofitant la meva adolescència, però no sé que fer per millorar...
Per altra banda, des de principis del 3r trimestre estic molt estressada, fins i tot ara que no tinc exàmens, i també (m'imagino del estrès) em peto tots els grans i tinc tota l'esquena amb ferides, i no sé com evitar-ho...
enfi, espero que m'hagi explicat bé, perquè no m'entenc ni a mi mateixa.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens ajuden a continuar amb la nostra feina!
La timidesa es redueix quan fas allò que et fa vergonya. Per molt que et costi, intenta obrir algú i demanar-li per quedar. Fes tu la proposta més d'una vegada a més d'una persona i veuràs com rebràs respostes!
Per altra banda, a les sèries, als llibres i a instagram hi ha una exageració del que vol dir ser adolescent. No tot és intens ni tot és amistats. Hi ha moments d'estrès, de tristesa, de sentir-se sol/a, de dolor, de ràbia i frustració.... i també hi ha temporades d'avorriment.
Et fem una proposta:
Fes una llista de 5 objectius d'aquest estiu. Què t'agradaria que hagués passat quan siguis al mes de setembre?
I intenta cumplir-ne 3 d'ells. Els que tu vulguis. Intenta fer objectius que depenguin de tu i et serà més fàcil aconseguir-los ;)
I busca algú per parlar i desfogar-te. Nosaltres seguim aquí, però algú de carn i ossos et podrà abraçar si ho necessites.
Una abraçada virtual!
La Laura Centellas