El pasat m' està influint en el present
Fa 4 dies que el meu rollo y yo ja no ho estem, ens coneixem desde de fa un any y fa 7 mesos ens vam liar, jo li vaig dir que havia sigut un error y jo no sentía res per ell, y fa 1 mes ens vam tornar a liar y ja vaig entendre el que sentía per ell.
Em va costar molt saber el que sentía, vaig patir abus sexual desde els 12 fins els 14 y aixo m' ha fet tenir moltíssimes inseguretats y molts pors, sobretot amb el nois que m' envolten.
Ho vam deixar perquè ell volia fer un pas més y jo no sóc capaç de fer ho (em porta molts mal records), m' agradaria tornar a parlar amb ell y tornar a intentar ho, se que encara que em proposi fer ho no podre, no se com podria deixar de pensar en el meu pasat y donarli el que necessita.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per sincerar-te i explicar-nos la teva realitat. T'acompanyem i t'abracem molt fort!
Ningú hauria de patir el que has patit.
No et sentis culpable per recordar el passat, aquests flaixos de memòria apareixen sovint després d'haver viscut una situació traumàtica. I, evidentment, un abús sexual (continuat o no) és un fet traumàtic. Parla amb aquest noi i demana-li anar a un ritme lent, que necessites agafar confiança i molt d'afecte. Si expliques el que necessites i ell és una persona sensible, t'entendrà i respectarà el teu espai.
Per altra banda, et recomanem que et posis a mans d'un/a professional per poder col·locar aquesta situació viscuda. No sabem si estàs rebent atenció psicològica, però en cas que no la rebis, et deixem aquesta fundació que aten casos d'abús sexual en la infància i adolescència.
Necessiten que hi vagis acompanyada del teu pare o mare o tutor/a legal per poder ajudar-te.
Sinó hi ha el telèfon Infància Respon 116 111 que atén les 24h del dia i de forma gratuïta.
Una abraçada!
Segueix-nos escrivint si et ve de gust
La Laura Centellas