mascareta
Em fa bastanta cosa treure'm la mascareta, nose es com que em sento despullada nose com dirho, em costa molt mostrar la cara altre cop. Tinc fobia social i suposo que també té a veure amb el tema pero nose que fer per a que no em faci tanta cosa que em vegimn
Laura Centellas

Hola!
La mascareta s'ha convertit en un element quotidià de la nostra vida i algunes persones l'hem integrat com a imprescindible. Així que és natural que sentis que vas despullada (la sensació és la mateixa que quan comença a fer calor i no agafes la jaqueta).
Tot i així, caldrà que t'hi vagis acostumant a poc a poc. Comença en espais molt oberts on vagis sola i treu-te-la. Quan et creuis amb algú - si pots mantenir la distància de seguretat - deixa-la abaixada.
I així mica en mica. Primer en espais molt oberts i gairebé sola, després en espais on es mantingui la distància de seguretat i després en bars i restaurants. La por s'ha d'afrontar. Però a vegades, per afrontar-la cal fer-ho pas a pas ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas