Tinc por a que es torni a repetir
Holaa! Resulta que fa un any la meva parella em va deixar; ho va fer de molt males maneres i ho vaig passar molt malament. Ara ja estic molt millor però tot i així soc conscient que no l’he superat al 100%. El fet és que cada vegada que començo a parlar amb algun noi que m’atrau i tal, tinc ganes de coneixe’l més per veure on arriba la cosa però alhora tinc por de començar algo i que em tornin a fer mal una altra vegada.. no sé si m’explico. És a dir, no em faria res tenir una altra relació (si la persona realment m’agrada i tot va al seu temps) però aleshores penso en que possiblement ho acabi passant malament una altra vegada i no vull tornar a patir dolor. És normal sentir això? Què podria fer per perdre la por?
No sé si estic preparada per una relació perquè el que majoritàriament em tira enrrere és aquesta por. Noto que per culpa del meu ex no he tornat a ser la mateixa en les relacions; desconfio moltíssim dels tios i penso que tots son igual, em sento insegura i m’autoprotegeixo massa si vec que es comporten com uns c*brons, em monto pel•lícules...
Actualment (però des de no fa massa) estic parlant amb un noi (sense tontejar ni res) i pel que he vist és molt responsable, molt més madur, etc. i no em faria res coneixe’l més. No sé si la cosa arribarà a més o no, però no la vull cagar.
No sé com es pot dur a terme aquesta situació.
Gràcies ;)
Laura Centellas

Hola!
Doncs tal i com ho estàs fent!
En primer lloc és natural (i important) que et protegeixis! La confiança s'ha de treballar i cal que vegis demostracions clares que hi pots anar confiant.
No tinguis pressa en voler tenir una altra relació, ves veient com et sents quan coneixes altres nois. I si sents que es comporten de manera desagradable, fora! (ara tens un radar súper útil en detectar aquest tipus de comportaments).
Si la persona t'interessa (com aquest cas) tu mateixa ja tindràs ganes de passar-hi més estona i d'anar-hi confiant.
En el fons, es tracta d'anar observant-se a un mateix i anar confiant mica en mica en les altres persones a mesura que et demostren que hi pots confiar ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas