ex parella
Hola! Gràcies per tot el que feu per nosaltres!
Us explico, fa un mes vaig deixar una relació de més de 3 anys, no estàvem bé, jo mentrestant estava amb ell parlava amb un noi (com amics només) però ell a vegades anava amb altres intencions, però jo li tallava sempre. Total, que el meu novio es va enterar i es va pensar coses que no eren, i des de aquell dia ja la cosa va començar a caure en picat, em deia que no li havia comentat, que l'havia enganyat (no li vaig voler ensenyar les conversacions), que vaig jugar amb ell.. Bueno, ho vam deixar per diversos motius; havíem caigut en la rutina, ens barallàvem molt, jo estava molt agobiada per la sele... es va convertir una mica tòxic tot. Quan ho vam deixar, em vaig enterar que ja ''estava'' amb una altre noia, al saber-ho, vaig embogir una mica i li vaig coses que no li hauria d'haver dit... i vam deixar de parlar. Fa una setmana em va obrir i em va dir que volia acabar bé amb mi i vam decidir quedar. Quan ens vam veure ens vam liar i em va dir que sense mi no era feliç, que no em podia oblidar, que volia tornar, que ho estava passant molt malament.. jo li vaig dir que ja ho aniríem veient. Portem ja tres dies quedant i estem com no hem estat mai (super carinyosos, tot el rato juntets, parlant...) a mi això em fa mal però es com que estic enganxada a ell. Em va comentar també que s'havia liat amb bastantes i a mi això em va fer molt mal (se que ell podia fer el que volgués ja que no té cap compromís). Quan tot pintava bé, estàvem super bé, jo il·lusionada.., em va dir que li feia por tornar per el mal que li vaig fer, que es sentia insuficient per mi i que encara no estava recuperat. Llavors jo ara tinc un lio bestial, no sé si vol tornar, si no, si vol estar amb altres, si no... No sé si el correcte es deixar-ho estar però és com impossible pels dos, hem estat molt temps i això es nota. Algo dintre meu em diu que no és bona per mi aquesta relació, però per l'altra banda el cor em diu que ho intenti una altre vegada. Quan he estat sense ell, he de dir que he tingut els meus moments de baixon però també m'he sentit en pau i tranquil·la, i suposo que com que és recent encara el tinc present i em fa mal imaginar-me coses amb altres. Puf, tinc un show. No sé si quedar amb ell m'està fent més mal partint de la base que els dos seguim enamorats, però el trobo a faltar i penso que no trobaré a ningú com ell.
Que puc fer si ell no està segur, demostrar-li que no li faré més mal o deixar que els nostres camins es separin?
Moltíssimes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la situació.
Sovint en una ruptura hi ha moments d'estira-i-arronsa. Moments en què veus molt clar que vols deixar la relació, altres en què tens dubtes... I continues quedant amb la persona per veure com va.
Observa't, analitza com et sents quan estàs amb ell i sense ell. Quan heu tallat i quan esteu junts. Ets la mateixa? En quins moments estàs més tranquil·la? En quins moments pateixes més?
Nosaltres no podem dir-te què has de fer, la decisió és teva. Això sí, no has de fer RES per fer que ell vulgui tornar. No has de DEMOSTRAR RES.
Si ho necessites, pren-te uns dies (o unes setmanes) per valorar com et sents. Sense posar etiquetes a la relació. A veure com va ;)
El que s'ha de tenir clar és que si una relació fa mal.... potser no és una bona relació.
Una abraçada!
La Laura Centellas