obsessió
Sempre que m'agrada algú m'obsessiono amb aquella persona. Ho vull saber tot d'ella i memoritzo tots els seus gestos i frases com si fosin tressors. Però és que ara, la persona que m'agrada no em contesta al whatsapp i m'estic tornant boja. Sempre ha tardat en contestar-me i pensava que era una d'aquelles persones que tardava pk pasava del whatsapp, però un dia que el vam pasar junts, vaig veure que li enviaven whatsapps i contestava al moment. Per ser justos, només tarda de mitja dos dies sense contestar-me, però és que estic perdent els nervis i la salud. M'agradaria saber què fer per deixar de pensar en ell i en perquè tarda tant en contestar-me o mai inicia cap conversa amb mi. Escribint això m'he adonat què està clar que no m'estima. Però és que ja no sé ni si le caic bé, perquè un amic contestaria o m'obriria, és que no sé. A ratos m'enfado amb ell per no estimar-me o per no deixar clar que no li caic bé i ja. Després em sento tontíssima i m'enfado amb mi mateixa per haver-me tornat a obsessionar-me i a sobre anar-li amb exigències. Així que em dic a mi mateixa de distanciar-me mentalment d'ell, però llavors contesta i tot se'n va a la merda i em paso un dia super feliç pk tot eren paranoies i sí li caic bé. També faig un munt de coses que penso que a ell li agraden, sense que sapiga que les faig. Però el dia s'acaba i amb ell l'emoció, i sempre acabo tornant a esperar la següent resposta com una histèrica mentres em ento com una merda. No puc viure així. He pensat en parlar-ho amb ell, perquè em dongui un cop de realitat i em posi a lloc, però em fa massa vergonya i tampoc m'agradaria posar-lo en un lloc incòmode, ell no és responsable de les meves paranoies. També he pensat en preguntar-li perquè tarda tant en contestar-me, però tinc por de sonar horriblement paranoica o exigent. A més, just quan estic a punt de fer-ho, em contesto i em ve tot el subidon de felicitat. De moment, per no pensar en les obsessions el que millor m'ha anat és emborratxar-me, però ara estic a casa dels meus pares i no puc xD. I he pensat que potser resoldre el problema de la forma més sana, no estaria mal.
Laura Centellas

Hola!
Sí, l'alcohol no és una bona manera de resoldre els problemes, ja que els problemes (pensaments) continuen allà i hi afegeixes la problemàtica relacionada amb el beure. Així que... millor busca una estratègia més sana (tot i que sigui més lenta).
Pel que fa a aquest noi... crec que saps la resposta oi? Si no contesta, si sempre tarda un o dos dies a contestar, si mai t'obre conversa.... ja t'està dient que no està interessat en tu. Potser contesta perquè vol mantenir certa relació d'amistat, o per quedar bé o perquè sent que és el que toca. Però cap d'aquestes situacions és la que tu vols, oi?
Doncs serà millor que comencis a passar pàgina...
Per altra banda, si sempre intentes "imitar" i fer tot allò que fa la persona que t'agrada, quin serà el teu atractiu? què t'agrada realment? com ets? Si sempre imites als altres, no deixes que et coneguin realment.
Així que... comença a ser TU. En la teva essència, amb les teves aficions, gustos i manies! Ensenya-ho al mon i deixa que et vegin.
Una abraçada!
La Laura Centellas