Em sento sola
Hola! Resulta que porto confinada uns quants dies perquè vaig estar en contacte amb un positiu i obviament no surto de casa ni res. Però aquests dies m’he sentit bastant sola... no parlo amb ningú, és més, no rebo gairebé cap missatge i tinc la sensació que la gent es cansa de mi.. (amb el grup d’amigues, que algunes estem confinades, no parlem casi i cadascú va a la seva bola.. i quan dic algo pel grup o qualsevol cosa és com que passen de mi, no sé.. a més el noi que m’atrau té pinta que m’ha deixat de parlar també). No paro de veure històries a instagram de gent fent coses i anant amb la seva colla d’amics/gues, parelles, etc. A més, fa poc que m’he començat a trobar malament i és com que se m’ha ajuntat tot. He intentat fer coses (quan em trobava bé) i distreure’m per casa però sento una buit a dins molt estrany... A més, aquests dies he estat donant tombs a un tema que em ralla; tinc com el desitj de tenir parella de nou i és com que tots els nois amb els que he començat a parlar passen de rotllos i tal, en plan, que com més busco pitjor..
Estic bastant baixa d’ànims i l’estiu no m’està anant com m’esperava.. em sento trista, apartada i sola😞
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu llegir que et sents així... És una sensació molt desagradable i ens fa sentir molt malament.
A vegades passa que cadascú va al seu rotllo, que cadascú està centrat en sí mateix (i els seus problemes) i no s'enrecorda de preguntar als altres com estan. La comunicació és una vida de doble sentit: cal que les dues persones comencin la conversa. Si jo no rebo res, potser hauré de començar-la.
Fes propostes a les teves amigues per aquest estiu. Proposa't 3 objectius per complir aquest estiu. I, sobretot, intenta tenir una rutina (o alguna cosa a fer). Sentir-se útil ajuda a millorar l'autoestima i el benestar. Prova-ho.
Finalment, busca algú amb qui puguis desfogar-te i explicar-li com et sents. Nosaltres seguim aquí, però és important que tinguis algú FÍSICAMENT per parlar-hi.
Una abraçada!
La Laura Centellas