Cansada de fingir
Fa temps que em sento sola, sento que a ningú al meu voltant li importo. Em sento insegura, vulnerable, impotent i ja no se com confiar en ningú perquè les persones a les que més estimava m'han fallat. Visc cada dia amb por i alguna cosa que m'apreta al pit i no em deixa respirar i tot això ja fa masses mesos que ho aguanto i no crec que pugui gaire temps més. He intentat mil coses, parlar amb la meva mare del meu grup d'amigues en el que no estic a gust i em va contestar que tothom té problemes a vegades i que hi he de posar més de la meva part que són imaginacions meves, vaig dir al meu pare que em volia canviar d'equip i em va dir que penses en els altres, una amiga la qual es va donar conte de que alguna cosa no anava bé amb mi em va preguntar que que em passava que estava allà pel que fos semblant la millor amiga del mon, aquella persona incondicional amb qui pots comptar pel que sigui i al dia següent ni tan sols em mirava a la cara. Ja no se que fer perquè sembla que a tothom a qui m'intento obrir es posa de l'altre costat i ja me'n he cansat.
Laura Centellas

Hola!
Doncs ho estàs fent molt bé! Demanant ajuda a qui creus que et pot ajudar. Els pares a vegades no s'adonen de la importància d'alguns problemes i és important tornar-hi a parlar per fer-los veure que allò no està solucionat.
Torna a insistir a casa teva i demana'ls ajuda. Explica'ls aquesta sensació al pit i com et sents. Veuràs que si insisteixes t'ajudaran. Potser creuen que ja està resolt i cal que s'adonin que no és així.
I si pots, parla amb aquesta amiga per saber què ha passat. Potser hi ha hagut un malentès i estaria bé poder-ne parlar.
Sempre, sempre, sempre, demana ajuda (tantes vegades com faci falta).
Una abraçada!
La Laura Centellas