autoestima
Hola, bones us escric perqué desde fa un temps estic cansada de tot i sento que no serveixo per res, quan passo per algun lloc en el que hi ha gent de la meva edat o mes grans/ petits sento que m'estan mirant malamment i rientse de mi. Aquest any he acabat la secundaria pero sempre hem quedara el recoord de que han set els pitjors anys ja que vaig patir comentaris que m'estan causant una molt baixa autoestima. Al hora de veurem sempre hem donc fastig també soc una persona insegura el que m'ha causat no tenir amics
Laura Centellas

Hola!
És molt dolorós veure com els comentaris cruels d'altres persones aconsegueixen fer-nos sentir tan poca cosa... No estàs sola i molta gent està passant pel que estàs passant tu. També et volem dir que no té a veure amb tu, sinó amb les persones que necessiten agredir les altres per sentir-se bé amb elles mateixes. Aquí hi ha un problema real. Com és possible que hagin d'utilitzar la violència psicològica (humiliar, fer bromes, ignorar...) per sentir-se millors?
Si sents que t'està afectant, potser és moment de comentar-ho a la família i buscar ajuda professional. Si ho comparteixes amb els de casa és possible que t'ajudin a trobar un psicòleg/a amb qui et sentis còmode per treballar la teva autoestima.
Tot i així, fes una llista dels teus punts forts. (físics, de caràcter, de valors, d'habilitats....), encara que siguin poca cosa posa'ls a la llista. Sovint ens hem de recordar a nosaltres mateixes què ens surt bé!
Una abraçada!
La Laura Centellas