pares i nòvio
Hola! Primer de tot gràcies per tot el que feu. La veritat és que m'ajudeu molt, a mi i a tots els adolescents de Catalunya, seguidors d'aquest portal! Doncs bé, mireu el cas és que als meus pares no els hi cau bé el meu nòvio. Bé de fet a la meva mare sí, però el meu pare desconfia molt d'ell. Perquè creieu que ho fa? Ha arribat un moment que tot el que em passa li explico a la meva mare perquè ell només fa que evitar el tema. I, ja que hi som, com els hi puc dir a la família al complet que tinc parella?
Laura Centellas

Hola!
No podem saber per quin motiu no li cau bé el teu nòvio al teu pare, això només ho sap ell! Podria ser perquè encara et veu petita, o perquè no li agrada el seu caràcter, o perquè sent que no li tens confiança... No ho sabem!
Però si et preocupa el tema, parla-ho amb la teva mare i busqueu la manera d'anar introduint les converses sobre la teva parella amb el teu pare. Un cop estigui normalitzat amb el pare podràs plantejar com ho fas saber a la família en general. Ho pots dir al grup de whatsapp, pots fer que ho comuniquin els teus pares, el pots portar a una trobada familiar (si us podeu reunir)... ho pots anar dient individualment, o ho pots publicar a les xarxes socials.
Busca la manera en què et sentis més còmode ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas