He perdut les ganes de viure
Hola,
Sento que la meva vida no val la pena, sento que la única solució és la mort, ja no hi ha res que ompli la meva vida, sento un impuls que em diu que em tiri pel balcó, De vegades vull vomitar per treure tot el que tinc a sobre, m'odio i molt, odio el meu cos, la meva personalitat, tot. La meva àvia paterna li va venir un atac de cor fa uns 5 mesos i els metges no van fer-hi res per salvar-la perquè estàvem a plena onada de Covid, no li van donar de menjar i quan li van donar d'alta, va tornar amb fongs a la llengua, al final, va acabar morint, ara la meva àvia materna està ingressada a l'hospital, ella (al igual que tota la meva família materna excepte ma mare) viu a Tailàndia i si acaba morint, no m'hauré pogut acomiadar d'ella. L'únic que em manté amb vida és la música i la escriptura, sisplau, necessito ajuda.
Firmat,
Stardust
Laura Centellas

Hola Stardust,
La mort d'una persona estimada és un cop molt dur, i si hi havia un vincle especial, encara més! Entenem el patiment i la frustració que sents, forma part del procés del dol.
Crec que se t'estan barrejant moltes coses i això fa que ho vegis tot molt fosc. Intenta buscar algú amb qui puguis parlar i desfogar-te. És important que puguis vomitar tot aquest malestar (la música i l'escriptura et poden ajudar molt!), però també algunes persones que semblen màgiques. Hi ha persones amb qui confiem des del primer moment, que ens acullen i ens fan sentir estimats i valorats. Qui és aquesta persona per tu? Demana-li ajuda, explica-li com et sents, comparteix el teu dolor.
I pel que fa a la teva àvia materna, molts ànims! tenir una persona ingressada a l'hospital és molt dur, i quan hi ha distància encara més! Ves veient com evoluciona i si ho necessites, escriu-li una carta d'agraïment o de comiat, el que et surti. Veuràs que et connectarà amb ella.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos i ens vas explicant com estàs i com està la teva àvia.
Una abraçada molt forta
La Laura Centellas