Intimitat
Hola, bona tarda. Des de fa unes setmanes que amb un noi vam decidir tindre quelcom (exactament no sabem que és però tampoc creiem que sigui el més important perquè junts estem còmodes) i normalment estem genial, ens ho passem molt bé fent qualsevol cosa però a l'hora de tocar-nos la cosa no acaba de funcionar. Ell no havia tingut mai res amb ningú, ni un petó, i jo només m'havia liat alguna vegada amb un noi i ens n'havíem anat al llit un cop però la cosa no va sortir bé i no ho vam acabar (informació de context). El problema és que quan ens liem de cop i volta es cansa (potser als 5 o 10 min) i, a més, no me "deixa" tocar-lo perquè diu que li fa vergonya.
A banda, no sé si tinc jo també un problema perquè ell me fa dits, em sento molt bé i em corro però no sé per què no arribo a tindre un orgasme. Jo havia llegit que moltes dones poden arribar a corre's però que no totes i no entenc que pugui arribar a corre'm tres vegades en superpoc temps però no hi hagi manera d'acabar. A més, si li sumes que ell també es cansa d'estar tanta estona intentant que acabi, es cansa de liar-se i no "puc" tocar-lo, hi ha vegades que acabo pensant que realment no l'atraic, que com soc la primera que li agrado una mica i que ell a mi també m'agrada potser no acaba de saber si realment vol quelcom físic també o no.
La veritat és que a mi tampoc m'importa tant si ho fem no perquè, a veure, és una cosa important però tampoc és el més important. Si estigués buscant una relació física només no estaria amb ell i per això, no em fa res esperar a que ell tingui la suficient confiança per deixar que el toqui o estigui preparat. La cosa és que no sé si durant aquest temps hauríem d'aparcar una mica el tema físic perquè em preocupa el fet de que es cansi i no s'ho passi bé. I tampoc sé com treure-li el tema de si ell està segur de que li agradi físicament. Què hauria de fer?
No sé si m'he explicat gaire bé però almenys ho he intentat. Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
T'has explicat perfectament i el que creiem que seria més adequat és que poguessiu parlar i expressar aquestes sensacions que se't generen.
El tema sobre l'orgasme i corre's, no sabem si quan et masturbes tu sola també se't genera aquesta sensació. Potser podries ensenyar-li com t'agrada i de quina manera t'estimules per a arribar a l'orgasme. D'aquesta manera ell podrà aprendre com fer-t'ho.
Si de moment ell no vol ensenyar-te, guiar-te o mostrar-te com es masturba ell, és la seva intimitat i la seva sexualitat, potser parlant-ne i generant confiança acaba volent compartir-ho amb tu.
Com veus, part del que creiem que us pot ajudar més és la comunicació, parleu-ne!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas