no trobo el clitoris
Hola, estic molt preocupada perque fa anys que em toco pero no trobo el clítoris, si que hi ha llocs que em donen mes plaer que altres pero mai molt plaer, no he arribat mai a l’orgasme ni res similar i al final m’acabo cansant. Ja he intentat trobarmel amb el mirall pero nose no el veig i no trobo que el meu cony sigui igual que el de les fotos d’internet...
Laura Centellas

Hola,
Obviament que les vulves reals no són com les d'internet, les imatges ens poden ser d'utilitat per a ubicar les zones, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis i hagis ubicat totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
L'exploració tàctil no és amb l'objectiu d'arribar a l'orgasme, de fet la masturbació ha de servir per conèixer-nos, i això no sempre acaba amb orgasme ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas