m'aprimo molt rapdio
quan em fan mal, perdo la gana, i m'aprimo molt ràpid, aquesta setmana he perdut 5kg,
sempre he estat baix de pes, però a l'haver l'estabilitat que necessitava o millor dit, volia, engreix fàcilment i només amb un problema i desilución, tot el que he guanyat ho he perdut ....
¿Com puc millorar la meva autoestima en aquest aspecte?
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Les emocions estan molt connectades amb el nostre estómac, quan ens posem nerviosos perdem la gana o potser en tenim molta i quan estem tristos el mateix. Hem d'aprendre a no utilitzar el menjar per a controlar el dolor que sentim, perquè els aliments els necessitem, són vitals! Quan sentis que et fan mal, o que et sents més trista per alguna situació, intenta posar paraules al teu patiment, expressar amb els altres el que ens fan sentir o estem sentint. També ho podem fer encara que sigui en un paper escrit, i d'aquesta manera evitarem utilitzar el menjar per sentir-nos protegits. Una abraçada!
La Laura Centellas