DUBTE URGENT
Hola, hos vaig fer una consulta en la que HUA comentava els meus problemes amb el menjar i vosaltres em vau donar el telèfon de l’associació contra l’anorexia i la bulímia. Ho he estat pensant i he decidit que ho vull fer, tot i que tinc un dubte.
La consulta es fa de manera anònima? Hi ha alguna manera de que sàpiguen qui soc? Que els hi pugin dir als meus pares?
Gracies
Laura Centellas

Hola! Ens alegrem molt que hagis decidit a demanar ajuda a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Tal com et vem dir, és el primer pas per a la teva recuperació! Pots fer el primer contacte, trucant al 934549109, de forma anònima, i parlar amb una de les psicòlogues de l'Associació. Per altre banda, als teus pares els has de ser sincera, explicar el que estas sentint i el que estàs patint. Necessites la seva ajuda per a tirar endavant! Quan eres petita i tenies mal de cap, els teus pares et duien el metge perquè et recuperessis, doncs ara és el mateix, els teus pares buscaran l’ajuda que sigui necessària per a que et recuperis! Una abraçada
La Laura Centellas