necessito desfogar-me
En menys de 2 setmanes la meva millor amiga marxa 1 any als eeuu i noto que m'esta ignorant i jo no paro d'intentar queda amb ella per poder despedirnos i ella pasa de mi i em dona la impressió que no vol veurem.
Desprès, fa cosa d'un mes, la meva "parella" perque no erem com tal una parella pero si portavem parlant mig any, era una "relació" a distancia pq ell es de Madrid, em va dir que ja no em veia d'aquella manera i jo no paro de pensar-hi i tortutar-me pensant pq si feia 1 mes si li agradava i ja no.
A mes a mes, desde principis d'any he perdut 10kg i encara nose com, menjo super poc i m'omplo molt rapid i tot el que menjo tinc ganes de vomitarho pero mai ho faig, i al aixecarme de qualsevol lloc on estic sentada em mareixo, nose que vol dir.
I també ja per últim, porto com 1 mes que no tinc ganes de res i de cop i volta em poso a plorar fins que acabo tremolant i sense poder respirar casi.
Si no ho podeu contestar no pasa res, m'ha servit per poderme desfogar ni que sigui ❤️
Laura Centellas

Hola!
Clar que et volem contestar! Contestem totes les consultes que ens arriben, per nosaltres sou molt importants!
Sembla que s'han acumulat moltes situacions desagradables i no són fàcils de païr....
És natural que vulguis acomiadar-te de la teva amiga, però si sents que ella no està receptiva, dona-li una mica d'espai i deixa-la fer. Per ella també pot ser que sigui complicat.
Pel que fa a la teva exparella, a vegades passa. Potser no tindràs mai una explicació de com s'ha sentit, però el que importa és que ell ja no vol seguir amb la relació. Per tant, et toca acceptar-ho i començar a passar pàgina. Segurament t'ho passaràs malament uns mesos, sentiràs una mica de buit, tindràs ganes de plorar, estaràs enfadada i irritable... tot això són formes que tenim per anar treient el dol. Deixa que surti tot el dolor.
Pel que fa a la salut, ens preocupa una mica que et maregis i que t'hagis aprimat tant... explica-ho a algú de la teva família i aneu al metge. Cal fer un bon seguiment.
Finalment. Busca algú de confiança amb qui puguis parlar i deixar-te anar. T'anirà bé aquest suport.
Una abraçada! Nosaltres continuem aquí.
La Laura Centellas