diners
Vaig descobrir que la meva novia no té diners... o sigui un dia vaig veure el saldo q tenia i no tenia ni 10€... em sembla molt extrany, se q no es rica pero no sé en que s'ho gasta. Els dos som majors d'edat, ella ha tingut varies feines pero des de fa un any que cap, segons ella no troba res de feina i nose... em fa pensar malament. Els seus pares no li paguen casi res, tampoc tenen gaires diners pero si que li paguen coses al seu germà petit q te 20 anys.
Esttic preocupada pq penso que no ens independitzarem mai... si no sap gestionar els diners ni res. a més a vegades penso q ho haure de pagar tot jo i paso. Jo ja li he dit q ha d'estalviar pero si no té res no pot estalviar... A més casi sempre parla del tema diners (que si no en té, que si classe alta i baixa no se qué...).
Em ralla molt aquest tema i nse que fer.. No vull q s'aprofiti de mi ni res, no sé quina es la seva real intenció pero ella mai m'ha demanat diners, algun cop si que li he pagat alguna cosa, pero sempre si he pagat algo es pq he volgut invitar. El meu pare no li agrada gaire la situació pq creu que m'intentarà manipular o algo perque vol tenir diners meus.
Gràciess
Laura Centellas

Hola!
El tema econòmic pot ser un tema complicat en una parella si no es posen les normes clares. Has parlat amb ella sobre aquests plans d'independitzar-vos?
Pel que expliques sembla que ara mateix té pocs ingressos, per tant, és molt complicat que pugui estalviar i tampoc sabem quina situació familiar té (si ha de col·laborar a casa a pagar alguna part).
Busqueu el pacte econòmic que millor us vagi com a parella. ex:
- cadascú es paga el que consumeix
- teniu un pot comú i hi poseu els mateixos diners
- teniu un pot comú i hi poseu un percentatge de diners en funció del que guanyi
- feu coses juntes per guanyar diners i poder fer activitats de parella
- ...
Si és un tema que entorpeix la relació, se n'haurà de parlar per deixar-ho clar i poder seguir endavant.
Una abraçada!
La Laura Centellas