no es porten be
Bones,
Estic molt malament pq la meva mare odia el meu novio... Ja portem 2 anys, i durant aquest temps hem tingut males ratxes. Primer ells dos es portaven bé, però fa temps, ell es va comportar molt maleducadament a casa meva i a me mare no li va sentar bé. Poc més endavant, quan els dos ja estavem malament per culpa dels nostres problemes apart, doncs vam tenir moltes discusions en un dia... jo estava molt cabrejada i trista a la vegada, i tenia pensament de deixar la relació perque portavem una temporada dolenta, i plorant li vaig explicar a la meva mare casi tot el que ens havia pasat des de sempre, casi tot causat per problemes de comunicació, de temperament (en cap cas coses mes extremes) i jo em rallava de que realment no m'estima i aquestes coses, i li vaig dir qe possiblement el deixaria si seguiem així, encara que no tenia agalles de ferho jo.
Fa poc, me mare el va sentir parlar de fons quan estavem parlant pel telèfon i el dia seguent ella em va fer una mini bronca que m'havia posat molt ansiosa i altre cop desesperançada, dient que si no se fer res sola que sempre l'haig de portar a tot arreu, que si es machista perque mentre parlavem ell tenia que 'destacar' (no es machista en veritat)... Ella pateix malalties i no sé si la pot haver afectat mentalment pero en part te raó de que en un temps ell no em va fer bé. Ell, per la seva part, no sap que me mare li cau malament i actua bastant normal, i ja fa un any, des d'aquell dia que va sortir malament la cosa que ja no el vull portar a casa meva, posant la excusa que visc lluny i del covid, perque no vull mals rotllos. Ni que ell canvï, ella segueix odiant el meu novio, i jo ja fa temps que no li parlo d'ell, perque cada cop que el mencionava em deia si ja ha trobat feina o segueix no fotent res (una de les seves teories es que vol els meus diners).
A vegades em venen ganes de desaparèixer lluny i no dir res, com per no patir mes, no molestar mes (tinc més problemes apart, i vaig al psicoleg pero no arreglo res sobre aquest tema), no puc fer vida normal amb ell perque no vull que ella se'n enteri de que vaig amb ell encara, i jo mateixa estic feta un lio i dubtant si realment hem de seguir com a parella o deixar-ho, per totes aquestes coses del passat malgrat ara estem una mica mes be, pero sé que podem tornar a estar malament, som molt diferents en quant a personalitat i ja ens ha passat varis cops que tenim temporades bones i dolentes... Em fa por que me mare tingui raó i de veritat sigui una relació mala i que hagi de deixar-lo ja perque ell casi mai esta bé, sempre està amb problemes i rallat amb la vida.
No sé que fer...
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem dir-te què has de fer amb la teva relació, això ho has de valorar tu. Veure què t'aporta i, sobretot, si et fa patir. Una relació que ens fa patir no és una relació sana. Les relacions de parella (i d'amistat) han de ser espais on ens sentim super còmodes, molt cuidats i valorats per qui som. Si no et sents així amb la teva parella....
Pel que fa a la teva mare, pel que expliques, sembla que s'ha anat formant una opinió de la teva parella a mesura que l'ha conegut. Al principi li queia bé, però després que es comportés malament a casa teva va començar a "observar-lo". I ara, pel que dius, sembla que no li agrada la manera com et parla i com et tracta. Així que és difícil que ara mateix canviï d'opinió.
Les teves amistats què en pensen de la vostra relació? Les persones que t'estimen, què hi diuen?
I tu? Com et sents? És una relació fàcil o és una relació amb molts alts i baixos? Tu estàs tranquil·la i segura o estàs pendent de què pot passar?
Pren-te unes setmanes per valorar-ho a fons. Escolta't i valora pros i contres. Nosaltres seguirem aquí ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas