¿Com podria sortir de l'armari?
Hola, el meu pseudònim es Say, i necesisito que m'ajudeu.
Resulta que desde fa un any que estic segura que soc Bisexual, he sortit de l'armari amb els meus 6 amics i amb la psicòloga del meu institut. Però no sé com fer-ho amb els meus pares, son molt religiosos i de vegades penso que estic pecant per tenir aquesta orientació sexual, ja que m'han dit bastants cops que no estan d'acord amb els homosexuals.
No entenc perquè tanta gent li té odi als homosexuals, ja que no hi ha una prova ferma de que déu odies als homosexuals, ja que el que va pasar a la ciutat de Sodoma, va ser perquè no van tractar bé als extrangers.
Llavors, la psicòloga de l'institut m'ha dit que puc esperar tant com jo vulgui per dir-ho a ells, de moment tinc el pla de que quan sigui independent econòmicament els hi diré, perquè he sentit que hi ha pares que fan fora de casa als seus fills per la seva orientació.
També tinc la teoria que els meus pares ja ho saben i intenten evitar que sigui així.
Moltes Gràcies,
Say.
Laura Centellas

Hola Say,
Gràcies per escriure'ns!
Sembla que ho tens tot molt elaborat i pensat, estem d'acord amb la psicòloga, és la teva vida i ho pots compartir amb qui tu consideris.
L'orientació sexual sovint es defineix en funció de amb qui tenim relacions sexuals o amb qui ens liem, i en segons quins entorns això, encara, pot tenir una connotació força negativa.
El cert és que l'orientació no es defineix en funció de amb qui tenim relacions sexuals, sinó que es definexi en funció de qui ens enamorem i amb qui establim relacions personals de compromís, intimitat i passió. I l'expressió de l'amor mai hauria de ser quelcom negatiu, no? ;)
Estima a qui vulguis i estima sa i bonic.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas