diferència d’edat
fa un temps que vaig conèixer un noi que m’agrada, jo també li agrado a ell i n’hem parlat. El problema és que jo tinc 16 anys i ell 25. En vam parlar i vam dir que per cap dels dos això és un problema, tot i que tinc amigues que no pensen així i no sé fins a quin punt hauria de deixar que l’edst influis en la relació
Laura Centellas

Hola,
Efectivament hi ha diferpencia d'edat i en unes edats on el moment vital que esteu vivint l'una i l'altre és molt diferent, tu encara estàs a l'institut i ell ja està acabant o ha acabat una carrera, o si no ha estudiat, comença a tenir la seva vida laboral activada, i potser es planteja indeopenditzar-se... ell pot voler unes coses i tu unes altres, ell pot tenir unes expectatives i tu unes altres, i efectivament si hi hagués alguna situació de desavinença podria hevr-hi repercusions legals per ell. Aquestes són les diferències que poden fer que aquesta relació es vegi influenciada.
T'enviem una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas