RETRÀS A LA MENSTRUACIÓ
Bon dia, no volia molestar... porto un retràs de 7 dies a la meva menstruació, sempre ve aproximadament cada 3 setmanes... de manera molt seguida i porta un any i mig sense fallar cap vegada... dubto totalment estar embarassada perquè amb la meva parella únicament ens hem masturbat mútuament i fa més d'un mes que no ens veiem, en aquell moment tenia la regla i no es va aturar fins a 5 dies més tard... bastant normal tot... la setmana passada em van posar la vacuna Pfizer de la Covid-19 justament quan m'havia de baixar un altre cop i no ha baixat des de divendres passat... alguna ajuda que em pugui deixar més tranquil·la...???
moltes gràcies i sento les molèsties...
Laura Centellas

Hola,
Si no has mantingut relacions sexuals amb penetració vaginal, pots estar tranquil·la perquè es descarta l'embaràs com a causa del retard en la menstruació.
Les irregularitats menstruals poden donar-se per diferents motius: estrès, reducció ingesta d'aliments... algunes persones han manifestat desajustos menstruals després de la vacuna de la COVID, i encara és quelcom que s'està estudiant.
Segurament acabarà venint sense problemes, igualment si observes que no et ve, i estàs amoïnada pots dirigir-te a la tarda jove del teu CAP per parlar amb la llevadora i pugui valorar que pot estar passant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas