Com em puc depilar?
Hola, fa temps que m'agradaria depilar-me les parts íntimes perquè en tinc molta quantitat i em sento incòmode. Em podríeu donar diferents mètodes de depilació siusplau?
Laura Centellas

Hola! Nosaltres com a psicòlogues no et podem dir quin mètode de depilació és més adequat, el millor seria que ho consultis a un/a dermatòleg/a o una professional de l'estètica. Com sabràs existeixen mètodes indolors que tallen el pèl (ganivetes, crema depilatòria), també hi ha mètodes que arrenquen el pèl des de l'arrel com la cera i hi ha mètodes de depilació permanent com el làser.
El millor és que ho parlis amb un/a professional i et recomani el mètode més adequat per a tu. I recorda sempre que la depilació és una opció i no una obligació :)
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
La Laura Centellas