Amistad i amor
Crec que a la meva amiga li agrada el mateix noi que a mi, i ara cuan sortim els tres junts em resulta molt incómodo, el problema esque no me ha dit res
Laura Centellas

Hola!
Quan l'amor i l'amistat es barregen... pot ser que els nostres sentiments es desboquin una mica!
De moment només són sospites, així que potser hauràs de parlar amb ella per saber què sent per aquest noi. Totes dues teniu el mateix dret a sentir atracció per aquest noi. L'atracció és quelcom que neix de dins nostre.
Ara bé, si realment a totes dues us agrada aquest noi... haureu de veure què passarà amb la vostra amistat. Parleu-ne i sigueu sinceres. El fet que t'hagi agradat "abans" no implica que a ella no li pugui agradar.
Si la vostra amistat és important, podreu parlar-ne i respectar els sentiments de l'altra, així com respectar els sentiments d'aquest noi també. Des de l'amor per la vostra amistat ho podreu superar.
Una abraçada!
La Laura Centellas