Colics sovints
Hola bones, jo venia a fer una consulta per tema que cada vegada que estic amb la meva parella me entren colics o vomits no es sempre pero es amb la única persona que hem passa amb ella i cuan menjo. Si saveu el perque hem podria passar aixo hem seriau de gran ajuda, Gracies.
Un salut.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques, estas preocupada pels dolors a la panxa, que justament coincideixen després de menjar o quan estas amb la parella. Et recomanem que intentis pensar en un denominador comú de totes les vegades que et passa, és a dir, si et passa amb tots els aliments o només amb algún en concret, quan estas amb la parella és perquè acabeu de menjar o quan esteu estirats, etc. Així podràs entendre una mica més els teus dolors i serà el moment per anar a un professional, digestoleg per exemple. Una abraçada!
La Laura Centellas