Sóc gay i m'agrada un noi hetero.
Hola, potser sembli una tontería però a mi m'està afectant moltíssim. M'explico, porto des de fa temps pillat per un noi hetero que m'agrada moltíssim i em cau bé. Uns dels meus problemes es que he sortit de l'armari amb les noies de la meva classe i els nois no tenen ni idea. Estic amb un estat d'ànim molt baix, cada vegada que el veig em poso a pensar que mai podré dir el que sento perquè em rebutjarà si o si. A la nit somnio i tot amb ell (és molt cursi, ja ho sé). M'he proposat tenir més relació amb ell aquest curs i fer-me més amic. Hi ha vegades que m'agradaria ser hetero per tenir-lo tot més fàcil. Necessito ajuda per inter superar-lo o fer algo amb això.
Laura Centellas

Hola,
Quina situació més complexe, quan estem enamorats d'algú que no sent el mateix per nosaltres. Com saps l'orientació sexual no es defineix en funció de amb qui tenim relacions sexuals sinó en funció de qui ens enamorem, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió.
No sabem si dius que ell és hetero perquè ho saps del cert o si ho dius pels estereotips i pel que mostra. Ja saps que a algunes persones els pot ser més difícil acceptar i assumir la seva orientació sexual.
Siguis homosexual o heterosexual no significa que l'amor se'ns posi més fàcil. És igual de probable que t'enamoris d'algú que no s'anemori de tu, sigui noi, noia o no binari.
També és interessant que reflexionis sobre què t'aporta el fet de fer-te més amic d'ell, pot donar-te l'oportunitat a obrir-te i explicar-li què sents per ell o pot posar-t'ho més difícil per a poder seguir amb la teva vida i donar-te l'oportunitat de conèixer altres persones meravelloses.
Pel que fa a aquest estat d'ànim molt baix que comentes, t'animem a valorar demanar ajuda amb alguna psicòloga que et pugui ajudar a trobar recursos per a fer front a aquesta situació que estàs vivint.
T'enviem una molt forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas