Suicidi
No tinc ganes de viure, casa dia penso en morir. No em matare però és com tandebo no haver nascut. Només vull plorar i la única sensació que tinc és que sóc una carrega per tothom. No puc trucar al número de la Esperanza no tinc saldo i a sobre els meus pares veurien que he trucat a algú i veurien qui és i no tinc tanta confiança amb ells per explicar-los això. Amb la única persona que tenia confiança m'ha deixat tirat. A sobre vull ser un noi trans i ningú em recolza.
Laura Centellas

Hola!
En la teva consulta hi ha molt patiment... T'abracem molt fort i estem amb tu.
Cal que busquis ajuda en algun/a adult del teu entorn, ja sigui familiar, del professorat o algun monitor/a. No pots estar carregant aquesta situació tu sol.
Pel que fa als telèfons d'atenció, també hi ha el telèfon d'Infància Respon que et pot ajudar. És el: 116 111 i és gratuït.
Si els teus pares veuen aquesta trucada pot ser una manera d'iniciar aquesta conversa. Demana'ls ajuda i explica'ls com estàs. Veuràs que reaccionaran millor del que creus.
Pel que fa a la transició, informa't i segueix a perfils que puguin ser referents. Et recomanem seguir a @zoe.grks que parla del trànsit i de les emocions de persones trans.
I aquesta persona a qui tenies confiança, què ha passat? Hi ha possibilitat de recuperar la relació? Era una relació sana?
Torna'ns a escriure i explica'ns com estàs. Aquí tens tota una comunitat que t'acull i t'accepta tal com ets.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas