aaahhhgg
hola, primer de tot gràcies x tot el q feu
No sé perquè, en els últims dies, em sento com en una gàbia (encara que tinc la mateixa "llibertat" que abans)
Vull dir, que, si els hi dic als meus pares d'anar al parc on em puc estirar a la gespa i veure els nuvols sola, em diuen que no, que sóc massa petita... Però no puc tipo com els llibres o les pelis, o directament a la seva epòca, quan es deia me'n vaig a x lloc, i et deien que d'acord.. Esclar q son altres epòques, que ara em poden passar coses pero...
Per una altra banda, (no té res a veure pero bueno), quan vaig al gimnàs, m'agradaria portar un top esportiu tipo els típics amb pantalons llargs, pero interiorment em dic coses com que portant això em podrien fer algo, el meu subconsient em diu: no portis això que et faran algo dolent com el q surt per l tele o algo semblant.... i al final sempre acabo portant roba que em fa sentir "lletja", i apart d'algun cop els meus pares q m'han dit no et posis això al insti q els profes t'agafaran mania, no m'ho han dit mai exteriorment...
Bueno, són tonteries però gàcies per escoltarme
Laura Centellas

Hola!
A veure, anem a pams:
- A les pel·lícules o als llibres surten situacions que a vegades són una mica irreals. Això ho hem de tenir en compte, no son documentals, per tant, com a ficció a vegades exageren les situacions.
Intenta no comparar-te amb aquestes situacions i centra't en el que sí que pots fer. Entenem la sensació de gàbia, però parla amb els teus pares i pacta algunes coses. Potser no et deixaran sortir sola, però sí que acceptaran que durant una estona vagis al teu aire. Ells també estan aprenent a ser pares d'una adolescent, així que paciència!
- Pel que fa a la roba, tens tot el dret a portar allò que vulguis! Pots portar tops sexualitzats, pots portar roba esportiva, apretada, ample, de segona mà, de marca, tacada o esparrecada.... el que tu vulguis! Són els altres els que tenen el problema, no tu.
Busca un outfit que et faci sentir còmode i que t'agradi. I posa-te'l!
Una abraçada!
La Laura Centellas