No se que fer
No paro de contar les calories que te les coses, desde fa anys estic molt gorda i vull aprimar, els meus pares no em deixen deixar de menjar, així que els intento enganyar de que ho faig. Faig molt esport, no paro quieta, per una aplicació que et conta un aproximament de calories que vas perden quan fas esport per el rellotge puc gastar al dia gairebé 3000 calories menjo el mínim. No sé que fer per deixar de menjar completament i em fa por acabar a un hospital
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. El pas que has fet consultant és molt important per a la teva recuperació! No podem saber si és un tca, però amb el que ens expliques veiem què aquesta alteració en l'alimentació t'està debilitant i necessites ajuda. L'alimentació la necessitem per viure, ens aporta nutrients que el nostre cos necessita per a tenir energia, si estàs tenint una relació poc saludable amb el menjar el teu cos ho nota i per això tens aquestes manifestacions que ens exlpiques, de debilitat, mareig, etc.  Els trastorns de la conducta alimentària són trastorns emocionals, la persona que els pateix interiorment està trencada i utilitza el menjar per expressar el seu dolor...  . Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas