Penso massa
Hola!
Que jo recordi, des de sempre que li dono masses voltes a totes les coses.
Qualsevol cosa que em passa, puc estar hores i hores pensant-hi, i això en porta a dormir poc.
Cada cosa que em passa dolenta m’afecta més del que hauria per pensar-hi i ja no se que fer perque em torno boja.
Moltes gràcies!!
Una abraçada!!!
Laura Centellas

Hola!
Hi ha persones que són més mentals (que pensen molt), altres que són més emocionals (Que les emocions els duren molt temps) i d'altres que són més físics (necessiten moviment per sentir-se bé). Cadascú té les seves característiques i és important que ens coneguem bé per poder tenir estratègies per adaptar-nos i resoldre les situacions complicades.
Pel que expliques, el teu cap no pot parar de pensar i hi ha una part que és certa: el nostre cervell no pot parar de fabricar pensaments. Ara bé, tu pots intentar quedar-te com a observadora: deixar que els pensaments vagin passant sense quedar-te "enganxada" a ells. (cal un bon entrenament i pràctica!!)
També pots intentar tenir una llibreta de pensaments. Tot allò que t'atabali abans d'anar a dormir ho has d'escriure. T'ho treus del cap per pensar-hi en un altre moment. I has de dedicar 30-45 minuts al dia a pensar en tot això que has escrit a la llibreta. Fes la prova durant una setmana i ens dius. Però és important que dediquis aquesta hora del pensament exclusivament a pensar sobre el que tens escrit. Si notes que el teu cervell marxa a altres temes, fes-lo tornar. Ara toca pensar en això.
Fes la prova i d'aquí uns dies ens dius ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas