Por a recaude a un TCA
hola!
fa un temps em van diagnosticar un TCA i ara amb el començament de linsti tinc por a recaure. vaig passar un 3r molt complicat... bulling ,depresio, ansietat, tca...
no vui tenir un 4t igual de dolent que el 3r que faig?
No vui tornar a vomitar, pero nose si em podré controlar
AJUDA🥺
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques, tens por a afrontar aquest curs i tornar a tenir conductes inadequades. Quan ens diuen que pensem en positiu és perquè moltes vegades atraiem el que pensem, pel que intenta pensar el mínim possible en el que va passar el curs passat. Vols que sigui un any diferent, doncs pensa en que ho serà, atrau pensaments positius! Per altra banda, com deus saber, el tractament d'un TCA no és tractment ràpid, necessites temps per curar-te bé! Tu més que ningú, sabràs identificar les situacions que et generen angoixa i que propicien a que vomitis, pel que el consell que et donem és que t'anticipis a aquesta angoixa, controlis aquestes situacions que et porten a sentir-te així. Confia en el teu psicoleg!! De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas