POR A L INSTITUT
L any passat ho vaig passar molt malament a L institut dues persones es van dedicar a fer me la vida impossible i la majoria de profes van mirar cap a un altre costat i macusaven a mi de fer el bulling.
el curs passat vaig estar molt malament mentalment, vaig ser diagnosticada amb depresio ansietat i TCA. això és va fer servir a la meva contre per el bulling.
tinc por a tornar i que sigui pitjor aquest curs, ni vull tornar a l institut i tinc ansietat per haver de anari, que hauria de fer?
gracies
Laura Centellas

Hola!
Has tingut suport professional amb tots aquests diagnòstics? Estaria bé que ho puguis treballar a teràpia amb el teu psicòleg/a de referència. Explica-li aquesta ansietat i aquesta por per l'any vinent. Segur que et pot donar estratègies.
Des d'aquí et podem orientar preguntant: tens el mateix/a tutor/a? Si és diferent, aprofita per parlar-hi i agafar-li confiança. Explica-li com et vas sentir l'any passat i demana-li que t'ajudi a afrontar aquest curs. Veuràs que et respondrà millor del que et penses.
Pel que fa als companys/es intenta buscar altres persones amb qui et sentis còmode. No es tracta de fer amistats noves, sinó simplement "companys/es". Persones amb qui pots parlar i amb qui pots fer treballs durant el curs escolar. Més endavant ja veuràs si acabeu fent amistat o no.
Si l'ansietat és molt forta, parla amb la teva família i demana ajuda. Fes servir els recursos (Ajuda) que tens al teu voltant.
Una abraçada, nosaltres seguim aquí ;)
La Laura Centellas