No se que fer
Els meus pares porten diversos anys divorciats, i mai han tingut una bona relació, fins al punt de que per arribar a un acord, han de passar sempre per demandes i jutjats. Recentment, s’ha tornat a avivar el problema, que ara sembla ser molt seriós, y jo sempre acabo en el mig. Cap dels dos es preocupa pel que jo sento, no s’han molestat ni a preguntar-me pels meus sentiments. A sobre, ni els importa si l’altre acabes mal parat, pensen que mai em farà mal el que li passi a l’altre.
La veritat es que a mi no m’agrada estar al mig. L’últim problema em va causar ansietat, realment no de que fer, ni com expressar els meus sentiments. AJUDA!
Laura Centellas

Hola!
Tens tanta raó! Hauríem d'emmarcar la teva consulta i passar-la a totes les famílies separades per tal que prenguin més consciència del dany que fan als fills/es amb la seva forma de comunicació.
En el teu cas concret, t'animem a demanar ajuda. Si els teus pares no es responsabilitzen de protegir-te d'aquest dolor emocional (que no et pertoca), haurem de buscar una altra persona adulta que se'n faci càrrec.
Hi ha algú a la família que els pugui posar a lloc? Tens algun/a professor/a amb qui tinguis molta confiança per explicar-li com estàs? Vas a teràpia? T'agradaria anar al psicòleg/a?
És important que busquis la manera que els teus pares s'adonin del mal que et fan amb la seva conducta. Busca una aliada que t'ajudi ;)
Nosaltres sererm aquí,
Una abraçada
La Laura Centellas