No menjo practicament res y porto molts dies deprimir
No tinc Amics soc una carrega per mi y per tot@s no menjo porque estic gras pero peso molt poc y tot@s diuen que soc mol xic, n'estic fart de tot en bull suicidar pero no Ho PUC fer pero que en falten agalles y coses aixi
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa! Pel que ens expliques, estas passant una època trista i això es veu reflexat en la teva alimentació. El primer que et recomanem és que parlis amb els teus pares o amb algun adult i els expliquis com t'estàs sentint, aquests sentiments que tens han de desaparèixer. Moltes vegades quan expressem el patiment amb paraules, és com que si ens el treiessim del nostre interior i no ens fa tant mal. Ets el regal més maco que han tingut els teus pares, no pensis que ets una càrrega per tots. El que necessites és estimar-te perquè els altres també puguin fer-ho! Demana ajuda professional! De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valent acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas