Sóc la de Nou curs i por d'aquest!!
Res, q se m'ha oblidat dir que, amb els meus pares no hi tinc res de confiança pq ells s'han quedat, no ells la seua ment (i la de tota la meua familia) , al segle passat, aleshores me és molt difícil tindre una confiança segurissima amb ells, a més són dels q se ho conten TOT a TOT el món.
Amb qui puc tenir un poc, però tampoc massa confiança és amb la profe de valencià de 3r d'ESO.....
He de dir que em costa moltíssim obrir-me a la gent pq penso q tots em van a jutjar pels meus gustos com han fet totes les persones Anteriors a les q me obert, a excepció de la profe....
Laura Centellas

Hola de nou!
A vegades costa confiar en les altres persones, per això va bé tenir les relacions definides en diferents grups (graus d'intimitat).
- Persones íntimes (persones que coneixen els nostres secrets. Poden ser familiars o amistats)
- Amics (persones que ens accepten tal com som)
- Colla/Grup (persones amb qui quedem sovint i amb qui ens ho passem bé. A vegades no hi ha gaire intimitat).
- Companys/es (grup de persones que està unit per un motiu, per exemple, a la classe).
- Coneguts/des (persones amb qui hi pots mantenir una conversa superficial o saludar-vos)
- Desconeguts/des
Ens aniria bé saber si hi ha algú a cada categoria. La confiança es va guanyant mica en mica i una mateixa persona pot canviar de categoria.
Centra't en relacionar-te amb els companys/es i en trobar un grup amb qui et sentis còmode. Ja aniràs confiant mica en mica ;)
Ja ens explicaràs,
Una abraçada!
La Laura Centellas