No se que em passa
La veritat es que porto anys que per fora intento semblar feliç pero per dins amago una buidor molt gran. Soc conscient de la sort que tinc en x aspectes, pero sento que no estic motivada pel futur. No em sento be amb mi mateixa, porto ja molts anys passant temporades de saltar-me apats, intentar vomitar o posar-me a fer exercici a la matinada, pero no em serveix de res. Quan em descriuen amb qualitats no me les acabo de creure, perque jo nomes em trobo defectes. Soc extremadament perfeccionista i aixo em provoca una ansietat increible. Hi ha molts dies que penso que no se que faig vivint, si no tinc ganes de res, i sento que realment estic vivint pels altres… no intento res perque se que si marxes algu ho podria passar malament (o no) i no vull perjudicar a ningu. Aixi que visc unicament perque els altres no pateixin… i ja no se que fer, sento que el dia que comenci a ser egoista i pensi en mi acabare amb tot.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, quan dolor que portes a sobre... I quin pes més gran a la motxilla!  Això de viure per fer feliços als altres...
Aniria bé poder treballar aquesta buidor que sents a dins amb un/a professional. Que tinguis un espai segur on poder deixar anar tot el teu dolor, les teves pors i la teva inseguretat. Un espai on puguis parlar sobre la teva autoestima i trobar estratègies per fer front a la teva ansietat.
Creus que en pots parlar amb la teva família? Necessitaràs el seu consentiment per començar teràpia psicològica.
Per altra banda, potser pots començar a ser una mica egoïsta. No tinguis por, l'egoïsme no et portarà a acabar amb tot. Al contrari, l'egoïsme et portarà a centrar-te en tu mateixa. A posar el focus en tu i en saber com estàs i què necessites.
Fes aquest exercici.
Cada dia, al vespre, fes 4-5 respiracions profundes (si cal ajuda't dels braços per fer una respiració més completa) i escriu com et sents. Al costat posa-hi què necessites (sense judici ni pensar si és possible).
Torna'ns a escriure per saber com estàs,
Una abraçada!
La Laura Centellas