Po i desmotivació
Hola , primer de tot gracies per llegir la meva consulta.
Em fa molta po i estic molt desmutivada per comença l’Institut perque buenu primer de tot doncs ja he set desde sempre una persona que a Nivell de estudis em costava molt i l’any passat ja no u vaig passa molbe, estava molt desmutivada per tema estudis perque m’esfurçava per apruba feia clases de refors cada dia, quedava amb les meves amigues perque m’ajudesin però tot i aixi no aprubava i això em feia senti bestant tonta i inferior els altres, veia que tota La clase havia aprubat menys jo i clar Era la inútil de la clase . I llavors doncs també em ranyavan suvint , per no para atenció , distreuram, mouram o fer alguna cosa sense pensa que llavors Em purtava conseqüències, però Esq no se perque feia això
No sabia com controlar-me i buenu entra que per molt que m’esfurçes no treia bones notes i em renyavan subint doncs no tenia gens de ganes de anar el Insti ja que allà em sentia malament, tonta…. i pel únic motiu que anava El Insti era per veure les meves amigues. Llavors el final del 3r trimestre el
Meu tutor q sort em vaig tenir de ell perque em va ajuda molt duran el curs. Ell em fer anar psicolag del Insti perque em fesin proves per veure si pudria tenir Tdah ja que ell i els altres professors u suspitavan i va surti que si que pudria tenir i buenu arrel d’aquestes proves q em van fer el Insti ja vaig anar cap el psicolag perque em fesin mes proves i aquest mes ja sabrem el resultat cosa que tambe Em te una mica nerviósa .
Pero el que m’ha acabat desmutivan a sigut que avui m’han dit les llistes de clase i m’han separat de totes les meves amigues, i els meus amics menys una amiga que encara gracies que va Amb mi .pero clar, elles van totes juntes menys jo i l’altre amiga i nosaltres dues ens em quedat marginades i esque a mes vaig amb les persones q menys volia anar amb nenes que em van fer bulling, m’ insultaven i no tinc ganes de aguantar-les un altre cop… ja q m’ho van fer pasa molt malament i vaig amb gent doncs que no Em relacionu gens i no tenim relació, fins i tot quan vaig saber les llistes de clase de la ràbia que tenia I tot em va venir com un atac de nervis perque Es que també trobu molt injust que estiguem
Soles la
Meva amiga i jo i tots els altres amics i amigues vaiguin tots junts . I clar Això a fet que s’em treguin les ganes de anar el Insti i em fa molta po turna perque veig a venir que no M’anirà pas bé, que em descuntrulare i la liare com l’any pasat tot i que no vulgui.
Ara ja no se de on treure les ganes de turnar-Hi. I es que no vull turna estic per no anar-hi.
Laura Centellas

Hola!
Com estàs? Com han anat aquests primers dies?
Entenem la teva frustració en veure les llistes de classe. Sabem que és complicat barrejar els alumnes i sempre hi ha algú que en surt perjudicat.
Anem a pams:
- Esperem a veure quin diagnòstic tens i a partir d'aquí que et donin pautes per ajudar-te?
- Pel que fa a les companyes que et feien bullying. Parla-ho amb el teu tutor/a. Avisa'l que et va passar això amb elles i demana-li que estigui al cas. T'has de protegir i evitar que torni a passar. La maner de fer-ho és demanar ajuda als adults. ;)
- Aprofita les estones de pati per retrobar-te amb els teus amics i amigues.
- Intenta conèixer una mica més la gent de la teva nova classe. Segur que hi tens coses en comú, però hi ha d'haver interès en descobrir-les.
Nosaltres seguim aquí, ja ens explicaràs,
Una abraçada!
La Laura Centellas