CEL I ESTRIES
Em podrieu comentar una mica que és la cel·lutis i les estries i perquè surten? Com es pot pervenir? Es treuen?
Esque sobretot les estries, tinc por que es quedi allà tota la vida. I si amb aquesta edat ja en tinc moltes, no m’imagino quan tingui mitjana edat.
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que t'han sortit estries... El primer que pensem totes quan descobrim que tenim estries és: aaah, quina ràbia! No m’agrada…però, pensa que totes en tenim. I, m’encantaria dir-te fes això i marxaran, però no funciona així… No hi ha un mètode màgic que faci desaparèixer les estries. Pots anar al dermatòleg, o buscar consell d’algun professional que et recepti alguna crema, però solen ser cremes molt cares que el que fan és ajudar a rebaixar-la una miqueta, però no com desitges. També, trobaràs consells sobre exercicis físics concrets i alimentació. Però, et diria que vagis en compte amb la informació que pots trobar a Internet respecte a aquest tema, ja que prometen moltes coses i després moltes vegades ens decepciona perquè no desapareix del tot. Pensa que cada cos és un món, no tots tenim la mateixa genètica. I, el que els hi serveix a algunes persones, pot ser que tu no obtinguis el mateix resultat. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. Al final es tracta de seguir un estil de vida saludable, fent esport i menjant variat i de forma moderada... El millor consell que et puc donar és que acceptis que tens estries, COM TOTES, que no te’n pots desfer. I, NO passa res. Tots tenim complexes, aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes, tinguem el cos que tinguem. El que passa que des de les xarxes socials i la publicitat ens fan pensar que això només ens passa a totes. Res més lluny de la realitat, ELLES TAMBÉ EN TENEN!!!! Però, al final és qüestió d’actitud, de com ho vulguem enfocar.
La Laura Centellas