Em fa molta ràbia
Hi ha una amiga meva que te com 250 missatges de whats sense mirar. Jo li vaig dir perquè no contestes quan te’ls envien i ella em va dir que simplement li feia pal. Sempre quan estic amb ella li arriben missatges i ella pase totalment,…
Espero que ella mai sapigui com jo em sento, mirar el mobil al mati, cap missatge, per la tarda cap missatge, per la nit cap missatge, això quan fa temps que et pasa et fa sentir malament, com que no li importes a ningú i així es com em sento jo, ella no sap lo afortunada que es que la gent d’interèsi per ella, que vulguin parlar amb ella, perquè quan això no pasa, realment valores el que es un puto missatge, realment ho valores.
Ella em va dir que va conèixer un tio i bueno que es van donar el números i van quedar i eso, total que el tio ere todo majo, van parlar un rato, ell literalment la va respectar tot el rato i fins i tot la va acompanyar a casa( coneixent-la de unes hores). Ell li va enviar missatges i li deia que si mai s’aborria que el truques i que estaríe en 5 min, ere atent, ns un tio legal, molt bon tio. Ella em va dir que se li feia pesat i que potser d’aquí uns anys quan hagués fer un glow up, potser, repeteixo potser es plantejàvem tindré alguna relació ja digui d’amistat o amorosa. Jo em vaig quedar flipant, que importa que una persona sigui “fea”( perquè tots som perfectament imperfectes tal i com som), si aquest tio M’hagués conegut a mi jo hauria estat parlant amb ell 24/7, osigui obre els ulls persones com aquestes no es troben, valorales,…
Valora a persones que es preocupen i et respecten, a les persones que tene bones intencions, i valora que la gent es digni a enviar-te missatges per alguna cosa que no sigui “x(osigi jo) pasam els deures” o “suposa que fa el treball tu sola”.
Laura Centellas

Hola!
Les comparacions ens poden fer molt mal! Entenem que visquis aquesta situació com una injustícia i sentis que ella no valora el que té. Però és el seu problema.
Aprendre a deixar anar. A centrar-te en el que t'afecta a tu i a distanciar-te de la vida dels altres és un gran entrenament, però aporta molta més calma i benestar.
Si sents que ningú t'envia missatges, fes el contrari! Sigues tu la que comenci una conversa. Intenta recordar antigues amistats, persones que fa temps que no veus i reprèn el contacte. Potser alguna d'aquestes persones es troba en la mateixa situació que tu.
La proactivitat consisteix en provocar que les coses canviin. És a dir, si vols tenir més missatges i persones que es preocupin per tu, preocupa't per elles. Si vols que et proposin plans, proposa'ls tu,
D'aquesta manera potser canviarà la forma amb la que et relaciones amb les altres persones. ;)
Deixa anar i posa el focus en tu. D'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas