Estic confosa…
Hola! Us escric perquè, bé, fa ja gairebé tres anys que porto sortint amb el meu nòvio i hem estat molt bé junts i molt enamorats. Però fa cosa de 2/3 mesos, vaig començar a notar que discutim per tot… Des de coses importants com a petites xorrades sense importància però que acaben en una discussió forta… Arrel d’això he tingut pensaments sobre si acabar la relació o no, però esque l’estimo i estic molt molt enamorada d’ell i em faria molt de mal que lo nostre s’acabés… Ja ens vam donar un temps per veure com estaríem separats però ens va fer més mal que bé… Em podeu ajudar? Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Intenta analitzar d'on venen aquestes discussions. Estàs malament en altres àrees i només pots "desfogar-te" amb la teva parella? Hi ha algun aspecte de la teva parella que et molesti molt i que no li hagis dit mai? Sents que ja no hi ha un projecte en comú i que sou persones diferents?
Estàs enamorada de la teva parella? Et fa il·lusió seguir amb ell?
Quan veiem que les coses comencen a trontollar, és important parar i analitzar. És una situació temporal o creus que serà més llarga?
Primer analitza què et passa a tu, com et sents i després intenta parlar amb ell per anar reconduint la situació (si realment voleu seguir com a parella). Plantejar una ruptura no és fàcil, a vegades necessitem un temps per poder confirmar si volem seguir o no .
Una abraçada!
La Laura Centellas