tornar a veure't
L'any passat vaig tenir una mala experiencia amb una noia q va al insti. Em vaig enamorar per primera vegada en una situacio complicada. Aixo va generar enemistats i va trencar alguna amistat. Porto tot l'estiu sense veurela i sabent poc d'ella. Tinc la sensacio d q encara no ho he superat del tot i per aixo tinc por d tornar-la a veure. No vull tornar a caure en l'espiral d la pena, la ràbia i la frustració. Tinc uns amics exepcionals q sé q m'ajudaran en tot el q puguin i q estaran alla quan els necessiti, però tot i aixi no puc evitar sentir certa por a tornar a veure-la cada dia. No se com gestionar-ho, si passar completament d'ella i fer com si no existis o si donar-li el regal del seu aniversari per tencar un cicle o si tornar a intentar una amistat amb ella, no tinc ni idea.
Laura Centellas

Hola!
Has de veure el que t'ajuda més a tu. Ella ja t'ha deixat clar que no vol res amb tu i, tot i que fa mal, ho has de respectar. Així... què faràs tu? Què necessites?
A vegades "donar un regal", "parlar per deixar les coses clares", "voler ser amics" és una manera de mantenir-se enganxat emocionalment a la relació...
La manera de superar una ruptura és voler-ho i després posant distància física (evitar trobar-la), virtual (no seguir-la), mental (posar el focus en tu i en el que necessites) i emocional (centrar-te mica en mica en el teu estat).
Sabem que és difícil, però tens els teus amics, confia-hi i deixa't ajudar.
La Laura Centellas