orgasme
tinc novio i m'encanta el sexe i que em toqui per mai m'he corregut. mai m'he arribat a tocar a mi mateixa perque quan ho intentava m'aborria i ara no trobo el moment per fer-ho. no ho entenc perque tinc una sensacio de molt plaer quan ho faig amb ell pero mai arribo a correm per molt que hi estiguem una hora. pot ser que tingui algun problema?
Laura Centellas

Hola,
L'autoconeixement és un element bàsic per poder gaudir de la nostra sexualitat. A vegades resulta complicat trobar moments per nosaltres, però t'animem a que miris la manera de trobar-los. Descobrir la teva sexualitat passa per observar el teu cos, amb tranquil·litat, mirar i reconèixer totes les zones, ubicar el teu clítoris, traçar el teu mapa erògen, descobrir quins pensaments t'exciten, com t'agrada tocar-te...
Conèixer el teu cos, que t'agrada i com t'agrada estimular-te, acaronar-te, etc. et permetrà guiar millor a la teva parella. Sovint volem arribar a l'orgasme a través de la penetració, perquè així és com hem après que s'arriba a l'orgasme, però resulta complicat si no hi ha estimulació directa o indirecta del clítoris. També és important que el nostre cap (principal òrgan sexual) estigui connectat amb allò que està fent, amb pensament que potenciïn l'excitació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas