Tinc un problema amb la meva parella
hola tinc un problema amb la meva parella, ja que em molesta molt i em fa estar malament que pugi fotos "sexys" o mostrant gairebé el seu cos en instagram i em molesta molt perquè hi ha nois al instagram i es pensessin que aquesta soltera, no com dir-li perquè no s'enfadi però em fot la veritat
Laura Centellas

Hola!
Aquesta sensació que expliques pot ser un problema per la vostra relació de parella. Les realcions de parella es basen en la confiança i la seguretat mútua. Una parella t'ha d'aportar benestar. Si t'aporta malestar (encara que l'estimis molt).... no està funcionant i val més prendre una decisió.
Per una banda, la teva parella és totalment lliure de penjar el contingut que vulgui a les xarxes. És el seu cos i té tot el dret a de penjar les fotografies que li agraden.
La nostra pregunta és:
"i què si hi ha nois que creuen que està soltera?" Quin és el problema?
Intenta analitzar què és el que et preocupa de veritat?
- La teva autoestima? Sents que potser trobarà una altra persona "millor" que tu?
- La possessivitat? Sents que la teva parella et pertany i que t'ha de demanar permís?
- La gelosia?
- El què diran? Tens por dels comentaris d'altres persones si veuen que la teva parella penja aquestes fotos?
- ...
Pensa-hi i si vols busca ajuda per treballar-ho. Aquest comportament és masclista i forma part de tot l'imaginari que ens han creat sobre l'amor romàntic. Intenta desmuntar-lo per poder viure millor la teva relació de parella.
Finalment, la teva parella és així. Si no t'agrada la seva manera de ser, si sents que no "encaixeu"...hauràs de prendre una decisió....
Una abraçada!
La Laura Centellas