COMPANYS INSTI
Hola!
Començarè explicante la meva experiencia fins ara al isnti. A 1r teniam bastantes hores de grup partit (7 persones) i jo amb aquell grup em sentia més o menys integrada, parlaven amb mi i ens la passava'm fent bromes. A 2n a causa de que només teniam 4 professors teniam totes les hores junts (16 persones) i dos persones em van dir que em trobaven diferent i la veritat es que el confinament em va canviar bastant, em vaig tornar més tímida i desconfiada. Bueno en resum que a 2n cada vegada em tornava més invisible.
Ara a 3r (18 persones) en aquest 3 dies he confirmat que la gent només em veu com la que treu bones notes i bona nena. Amb comentaris com a àngles i matemàtiques que vaig ser la única en fer els deures d'estiu, que van dir "i tu no tens res més que fer en tot l'estiu" seguit d'un riure, jo volia enviar-los a la merda a tots però si ho faig em posen un parte així que em vaig quedar per jo mateixa que ho havia fet els dos dies abans de começar l'insti. També a classe de castellà he fet apunst del que deia la professora tot i tenir-ho en un document (simplement pq així després no em fa falta dedicar tant temps a estudiar) i tots m'han mirat malament. També a mates van dir i si amb els punts extra dels deures treu més d'un deu, assumint que jo treure molt bona nota, aixó em va molestar.
Avui al pati estavam parlant del horari i que prefeririam començar abans i acabar abans i elles han dit així tota la tarda podríam mirar el móbil, excepte jo que han dit que faria els deures, que es una cosa que si faria pero no tota la tarda simplement els faria el més ràpid que pogués i aniria a mirar la tele com elles, simplement el comentaria aquest m'ha molestat molt.
També quan dic que m'agrada lleguir tots em miren amb mala cara, pero la realitat es que ells que es dediquen a criticar només han llegit els llibre obligatoris (que ni a mi m'agraden), i no els llibres que llegeixo jo que el seu contingut es més adictiu per nosaltres, i la veritat es que penso que a molts d'ells els hi podrien agradar...
Laura Centellas

Hola!
No sabem si falta un tros de consulta o no, però pel que expliques sembla que aquest any et trobes una mica desubicada amb el teu grup, oi?
És natural que amb el pas del temps, les persones canviïn i també les seves preferències. Sembla que ara t'han posat aquesta etiqueta de "bona estudiant". I la nostra pregunta és: "què et molesta d'aquesta etiqueta?"
Segons el que expliques, les teves accions són coherents amb la teva manera de pensar i això és fantàstic! No ho perdis ;)
Des d'aquí et proposem que busquis altres persones (fora de l'insti) amb qui puguis compartir les teves aficions. T'anirà bé tenir un espai on no sentir-te jutjada i on compartir el que realment t'interessa.
Nosaltres seguim aquí, a veure si als comentaris apareix algú que estigui en la mateixa situació que tu!
Una abraçada!
La Laura Centellas