Ajudaaaa
Avui he començat un cicle de grau superior a un institut que no conec a ningú, em crea molta ansietat i pànic coneixer a gent nova no sé que fer realment avui era la presentació i m'han començat a tremolar les mans. A mi sí que m'agradaria fer amistats perquè només tinc 2 amigues però esq ho passo fatal nose com començar una conversa... que els hi dic...
A més crec que necessito ajuda psicológica perquè em passo quasi totes les nits plorant, tinc molt d'insomni, tinc molta ansietat alhora d'anar pel carrer, per relacionar-me amb la gent inclos amb familiars, no estic bé amb mi mateixa. Però nose com demanar aquesta ajuda ??? Que haig de fer
Laura Centellas

Hola!!
Gràcies per la teva consulta!
Una de les senyals que ens pot fer decidir a demanar ajuda és la interferència en la vida quotidia. Pel que expliques, la teva ansitat et dificulta el teu dia a dia, per tant  és important que puguis demanar ajuda.
Quines vies hi ha?
- Psicòleg/a privat - Contactar amb ell/a directament
- Centre de psicologia - És un centre on hi ha més d'un professional i et deriva al professional que creuen que et va millor.
- Psicòleg de la Sanitat Pública - Hi has d'arribar a través del teu metge/essa de capçalera. Has de fer una visita amb el/la metge/essa i demanar si et poden derivar a Salut Mental.
L'únic requisit és que si ets menor d'edat, has de tenir el consentiment dels teus pares (tutors legals).
A partir d'aquí pots parlar sobre el que t'agradaria millorar i posar-te a l'acció!
Molts ànims! La teràpia pot ser un procés llarg, però el canvi valdrà la pena, ja veuràs!
La Laura Centellas